Dupa Micro si Soft e randul Vodafone, fuck you Vodafone.

M-am lovit azi, duminica, 22 iulie anul Domnului 2018, de doua probleme cu astia de la Vodafone. Mari.

Adevarul este ca am uitat sa-mi reincarc cartela ieri, fiind si ultima zi de valabilitate a extraoptiunii. Azi am dat o tura sa bag niste Ingress si imi aduc aminte dupa ce plec de acasa ca nu am de fapt cartela reincarcata si optiune cu date activa. Ma gandesc ca am card la mine, exista serviciu online pentru reincarcare, aplicatia My Vodafone pentru alegerea optiunilor… nebunie… Daaar NU, nu prea exista.

Prima belea… Cineva de la Vodafone a zis ca traficul facut de aplicatia My Vodafone trebuie sa fie gratuit, bravo, aceeasi persoana/e s-a gandit si la domeniul procesatorului de plati, bravo, domeniul garanti….ro fiind si el accesibil fara optiune de trafic de date activa. Dar persoana/ele respectiva nu s-a gandit in atatea luni de cand e gata noua aplicatie My Vodafone sa intrebe la Garanti daca toata procedura de plata cu cardul se desfasoara doar pe domeniul lor sau nu? Pentru ca, cel putin daca ai 3dsecure la card cum am eu, ultimul pas, cel in care este verificat codul 3dsecure primit de la banca, se desfasoara pe alt domeniu decat garanti….ro si ca atare da un mare TIME-OUT. Nu poti finaliza plata, nu poti face nimic altceva decat sa deplasezi la un robotel sa reincarci cu cash si cod sau sa ajungi undeva unde ai o conexiune la internet in firea ei.

A doua belea…. Daca faci greseala sa nu iti incarci cartela la timp pentru reactivarea optiunii si lasi conexiunea de date pornita, desi nu pierzi credit, „nu se activeaza corect optiunea selectata manual dupa reincarcare”. Mda…, a fost nevoie sa sun la ei sa vorbesc cu andreea (cu a mic ca e roboata) si apoi cu Narcisa sau Luciana… nu am retinut numele dar primeste un MARE MULTUMESC pentru rezolvare. Aparent sistemul care iti activeaza optiunea aleasa manual dupa reincarcare e bulversat de sistemul care tine cont de traficul facut daca este activa conexiunea de date a cartelei pe care se incearca activarea. Are, cica, ceva de a face cu traficul de date gratuit facut de telefon…. Practic insasi folosirea aplicatiei My Vodafone in situatia asta creeaza o problema. Dar asta nu e tot. Mesajele SMS primite iti indica ca este totul in regula, desi nu este, iar serviciul de date a functionat cu intermitente de cateva minute pana sa cedeze definitiv.

Norocul meu ca eram relativ aproape de un Wi-fi sa reincarc si ca duminica dimineata nu prea se inghesuie lumea la consultantii Vodafone sa rezolve diverse.

Timp total pierdut maxim o ora, tot spre norocul meu.

Fuck you Vodafone inca o data.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.